(Фото: Беоинфо)
Град Београд спреман је да плати 90 милиона динара за медијску кампања како би се повећало поверење грађана и променила слика о јавном превозу.
Циљна група су мушкарци, жене и деца од седам до 70 година.
Оквирни споразум се закључује на процењену вредност јавне набавке која износи 75.000.000,00 динара без ПДВ -а, односно 90.000.000,00 динара са ПДВ-ом.
Граг Београд односно Секретаријат за саобраћај је предвидео да се инсертација и оглас нађу у Српском телеграфу, Информеру, САТ-у, Блицу, Алоу, Куриру и у 24 сата.
Понуђачи треба да доставе и понуду за закуп секунди и израду спотова на телевизијама О2, Прва и Пинк, при чему је Град детаљно навео у којим емисијима и колико емитовања би желео. При том, највише емитовања, осам, се тражи у Емисији 22 на Пинку.
У расписаној јавној набавци „Медијски пласман” наводи се да корисници јавног превоза нису довољно обавештени о спроведеним активностима на унапређњу квалитета услуге јавног превоза.
Мали број корисника редовно плаћа превоз. Од 717.998 запослених грађана, колико је просечно било у Београду 2018.године, само 114.429 запослених је месечно куповало претплатне карте за јавни превоз, иако према подацима из Мастер плана саобраћајне инфраструктуре Београда – Смарт план, јавни линијски превоз користи око 47,9% корисника.
То говори да више од 200.000 запослених користи јавни превоз, а не плаћа карту, услед чега град Београд губи 600 милиона динара месечно, односно преко 7 милијарди динара на годишњем нивоу (више од 750.000 евра), наводи се у документу јавне набавке.
Град Београд додаје и да је циљ ове кампање је да комуникацијом са корисиницама повећа приход од продаје карата како би јавни превоз у Београду постао квалитетнији и бољи, репрезентативан и препознатљив.
Београдске.рс, Нова економија